SIA “Cita Lieta” apgrozībā laiž jaunu kosmētikas zīmolu “Code of beauty”
Code of Beauty
28/08/2018
Latviešu uzņēmums SIA “Cita Lieta”, kas 2005. gadā uzsāka savu darbību ar ziepju un vannas bumbu ražošanu un vairumtirdzniecību, laidis klajā jaunu kosmētikas zīmolu “Code of beauty”. Decembra sākumā jauno kosmētikas zīmolu būs iespējams iegādāties lielākajos tirdzniecības tīklos.
“Code of beauty” ir izstrādāts pēc micelārās tehnoloģijas un tās sastāvā ir apvienotas īpaši izmeklētas sastāvdaļas kā alveja, avakado eļļa, argana eļļa, pienskābe, pantenols, kumelīšu ekstrakts, cidoniju ekstrakts un kviešu proteins. Izvēlētās izejvielas nodrošinās saudzīgu ķermeņa kopšanu, aizsargājot ādu un matus pret apkārtējās vides nelabvēlīgo ietekmi. Kosmētikas līnijā iekļauti vienpadsmit dažādi kosmētikas līdzekļi: micelārās roku un ķermeņa ziepes, micelārās dušas želejas, micelārie šampūni un kondicionieri, micelārās intīmās ziepes un micelāras ūdens, kas paredzēti dažādiem ādas un matu tipiem.
Tomēr tas nenozīmē, ka darbs pie jaunās līnijas sortimenta ir apstājies. Paredzēts, ka drīzumā sortiments tiks papildināts arī ar citiem produktiem.
Uzņēmuma SIA “Cita Lieta” vadība stāsta, ka darbs pie jaunās kosmētikas līnijas bija gana garš un sarežģīts, sākot no idejas par jaunu kosmētikas līniju līdz taustāmam rezultātam. “Mēs vēlējāmies radīt nebijušu kosmētikas līniju tehnoloģijas un sastāva ziņā ar elegentu dizainu par pieņemamām cenām ikvienam patērētājam. Uzskatām, ka ikviens cilvēks ir pelnījis saņemt pilnvērtīgas rūpes par savu ķermeni un pacelt savu mazgāšanās rituālu luksusa līmenī. Mūsuprāt, rezultāts ir sasniegts.”
Uzņēmumam SIA “Cita Lieta” ir plaša pieredze kosmētikas zīmolu radīšanā, jo tas ir radījusi sev piederošos zīmolus “Pien- DAIRY SPA”, pasaulē vienīgā kosmētikas līnija, kas izstrādāta uz piena sūkalu koncentrāta pamata, un “Ceano cosmetics”. Tāpat eksportējis produkciju uz vairāk kā 47 valstīm un palīdzējis radīt vairākus kosmētiks zīmolus.