Kosmētikas zīmols “Code of Beauty” papildina līniju ar sauļošanās un pēc sauļošanās līdzekļiem

 

 

Kosmētikas zīmols “Code of Beauty” patērētāju vērtējumam 2. maijā nodevuši vēl vienu veikumu – sauļošanās un pēc sauļošanās kosmētikas līdzekļus. Tos iespējams iegādāties vienā no lielākajiem tirdzniecības ķēdes veikaliem Latvijā - “Maxima”.

 

Tuvojoties vasaras sezonai, saules intensitāte ir īpaši augsta, kas var nodarīt kaitējumu ķermeņa ādai. Lai vasaras sezona sniegtu tikai pozitīvas emocijas, ir jāatcerās parūpēties par ādas aizsardzību. Tāpēc “Code of Beauty” papildinājis līniju ar trim sauļošanās līdzekļiem  “Code of Beauty” SPF 15 un SPF 30 saules aizsargeļļa ķermenim un SPF 30 saules aizsarglosjons sejai un ķermenim, kuri sniegs efektīvu aizsardzību no UVB un UVA staru kaitīgās ietekmes normālai, jūtīgai un/ vai iepriekš nesauļotai ādai. Sastāvā esošā mandeļu eļļa uzlabo ādas krāsu, piešķirot tai zeltainu mirdzumu, un aizkavē ādas novecošanās procesus. Alvejas, avokado eļļas un pantenola komplekss veido aizsargājošu virspusēju ādas barjeru, tajā pašā laikā ilgstoši un dziļi mitrina ādu.

 

Saules aizsarglīdzekļi vasarā ir jālieto ikreiz, kad plānots doties ārpus mājas, ne tikai pludmalē, jo ķermeņa āda tiek pakļauta tiešiem saules stariem. Arī dienās, kad debesis ir apmākušās ,ultraviolētie stari sasniedz ķermeņa ādu. Maldīgi uzskatīts, ka, lietojot saules aizsarglīdzekļus nav iespējams iegūt iedegumu, bet tā nebūt nav. Sauļošanās aizsargkrēmi rūpējas par to, lai āda tiktu pasargāta pret bojājumiem.

 

Tāpat pēc sauļošanās ļoti svarīgi ir lietot pēc sauļošanās līdzekļus, lai iedegums būtu vienmērīgs, savukārt āda – veselīga, kavējot/ dziedējot iespējamos saules radītos ādas bojājumus. “Code of Beauty” pēc sauļošanās līdzekļi, nomierinošs pēc sauļošanās losjons sejai un ķermenim, pēc sauļošanās sprejs ķermenim un atvēsinošs gels pēc sauļošanās, nomierinās, atjaunos, mitrinās un atsvaidzinās saulē sakairinātu ķermeņa ādu.

 

“Code of Beauty” ir latviešu uzņēmuma SIA “Cita Lieta” jaunākais kosmētikas zīmols. Uzņēmums plašāk zināms kā ziepju un vannas bumbu ražotājs un vairumtirgotājs, kā arī zīmola “Pien- DAIRY SPA”, pasaulē vienīgās uz piena sūkalu koncentrāta pamata izstrādātās kosmētikas līnijas, radītājs un ražotājs.

 

“Code of Beauty” mazgāšanās līdzekļi ir izstrādāti pēc micelārās tehnoloģijas un tās sastāvā ir apvienotas īpaši izmeklētas sastāvdaļas kā alveja, avakado eļļa, argana eļļa, pienskābe, pantenols, kumelīšu ekstrakts, cidoniju ekstrakts un kviešu proteīns. Izvēlētās izejvielas nodrošinās saudzīgu ķermeņa kopšanu, aizsargājot ādu un matus pret apkārtējās vides nelabvēlīgo ietekmi.  Kosmētikas līnijā iekļauti vienpadsmit dažādi mazgāšanās līdzekļi: micelārās roku un ķermeņa ziepes, micelārās dušas želejas, micelārie šampūni un kondicionieri, micelārās intīmās ziepes un micelārais ūdens, kas paredzēti dažādiem ādas un matu tipiem. Savukārt ķermeņa ādas kopšanai trīs līdzekļi – mitrinošs un aizsargājošs roku krēms un mīkstinošs kāju krēms.

 

“Code of beauty” zīmols tika laists klajā 2018. gada izskaņā.

 

 

 

 

 

 

Kosmētikas zīmols “Code of Beauty” papildina līniju

 

Jau šonedēļ, 2. maijā, kosmētikas zīmols “Code of Beauty” patērētāju vērtējumam nodos savu jaunāko veikumu – roku un kāju krēmus. Tos būs iespējams iegādāties vienā no lielākajiem tirdzniecības ķēdes veikaliem Latvijā - “Maxima”.

 

Līnija papildināta ar diviem roku krēmu veidiem - mitrinošu roku krēmu, kas paredzēts ikdienas roku ādas kopšanai un aizsargājošu roku krēms īpaši sausai un bojātai roku ādai. Abu roku krēmu sastāvā izvēlētas īpaši izmeklētas sastāvdaļas – alveja, cinks un pro – vitamīns B5, kuri stiprina ādas aizsargfunkcijas, veicina ādas šūnu atjaunošanos, dziedē radušās mikroplaisiņas un ilgstoši mitrina.

 

Tāpat radīts mīkstinošs krēms kāju un pēdu labsajūtai, kura sastāvā atrodamas kosmētikas zīmola raksturīgākās izejvielas – alveja un pro – vitamīns B5.

 

“Code of Beauty” ir latviešu uzņēmuma SIA “Cita Lieta” jaunākais kosmētikas zīmols. Uzņēmums plašāk zināms kā ziepju un vannas bumbu ražotājs un vairumtirgotājs, kā arī zīmola “Pien- DAIRY SPA”, pasaulē vienīgās uz piena sūkalu koncentrāta pamata izstrādātās kosmētikas līnijas, radītājs un ražotājs.

 

“Code of Beauty” mazgāšanās līdzekļi ir izstrādāti pēc micelārās tehnoloģijas un tās sastāvā ir apvienotas īpaši izmeklētas sastāvdaļas kā alveja, avakado eļļa, argana eļļa, pienskābe, pantenols, kumelīšu ekstrakts, cidoniju ekstrakts un kviešu proteīns. Izvēlētās izejvielas nodrošinās saudzīgu ķermeņa kopšanu, aizsargājot ādu un matus pret apkārtējās vides nelabvēlīgo ietekmi.  Kosmētikas līnijā iekļauti vienpadsmit dažādi mazgāšanās līdzekļi: micelārās roku un ķermeņa ziepes, micelārās dušas želejas, micelārie šampūni un kondicionieri, micelārās intīmās ziepes un micelārais ūdens, kas paredzēti dažādiem ādas un matu tipiem. Savukārt ķermeņa ādas kopšanai trīs līdzekļi – mitrinošs un aizsargājošs roku krēms un mīkstinošs kāju krēms.

 

“Code of beauty” zīmols tika laists klajā 2018. gada izskaņā.

 

 

 

SIA “Cita Lieta” apgrozībā laiž jaunu kosmētikas zīmolu “Code of beauty”

Latviešu uzņēmums SIA “Cita Lieta”, kas 2005. gadā uzsāka savu darbību ar ziepju un vannas bumbu ražošanu un vairumtirdzniecību, laidis klajā jaunu kosmētikas zīmolu “Code of beauty”. Decembra sākumā jauno kosmētikas zīmolu būs iespējams iegādāties lielākajos tirdzniecības tīklos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Code of beauty” ir izstrādāts pēc micelārās tehnoloģijas un tās sastāvā ir apvienotas īpaši izmeklētas sastāvdaļas kā alveja, avakado eļļa, argana eļļa, pienskābe, pantenols, kumelīšu ekstrakts, cidoniju ekstrakts un kviešu proteins. Izvēlētās izejvielas nodrošinās saudzīgu ķermeņa kopšanu, aizsargājot ādu un matus pret apkārtējās vides nelabvēlīgo ietekmi.  Kosmētikas līnijā iekļauti vienpadsmit dažādi kosmētikas līdzekļi: micelārās roku un ķermeņa ziepes, micelārās dušas želejas, micelārie šampūni un kondicionieri, micelārās intīmās ziepes un micelāras ūdens, kas paredzēti dažādiem ādas un matu tipiem.

Tomēr tas nenozīmē, ka darbs pie jaunās līnijas sortimenta ir apstājies. Paredzēts, ka drīzumā sortiments tiks papildināts arī ar citiem produktiem.

 

Uzņēmuma SIA “Cita Lieta” vadība stāsta, ka darbs pie jaunās kosmētikas līnijas bija gana garš un sarežģīts, sākot no idejas par jaunu kosmētikas līniju līdz taustāmam rezultātam. “Mēs vēlējāmies radīt nebijušu kosmētikas līniju tehnoloģijas un sastāva ziņā ar elegentu dizainu par pieņemamām cenām ikvienam patērētājam. Uzskatām, ka ikviens cilvēks ir pelnījis saņemt pilnvērtīgas rūpes par savu ķermeni un pacelt savu mazgāšanās rituālu luksusa līmenī. Mūsuprāt, rezultāts ir sasniegts.”

 

Uzņēmumam SIA “Cita Lieta” ir plaša pieredze kosmētikas zīmolu radīšanā, jo tas ir radījusi sev piederošos zīmolus “Pien- DAIRY SPA”, pasaulē vienīgā kosmētikas līnija, kas izstrādāta uz piena sūkalu koncentrāta pamata, un “Ceano cosmetics”. Tāpat eksportējis produkciju uz vairāk kā 47 valstīm un palīdzējis radīt vairākus kosmētiks zīmolus.